2012. január 31., kedd

Foci Ádámmal 01.31.

Powered by iBunker.us

    Reggel -10 fokot mutatott az autó hőmérője, fagyos volt a Gerje is. Még iskola előtt gyorsan megörökítettem, így jobb kedvvel mentem tanítani. Jó hatással van rám a fotózás, átrendezi az unalmasnak tűnő ám fontos rendszert, ezért minden apró szabadidőmet ennek szentelem. Ma az osztályom focistáinak területi bajnokságuk volt, nagyon vártuk a mérkőzéseket. Első órában a pénteki farsangra próbáltunk, kezd alakulni a műsor. Hamar elszaladt a délelőtt és a focié lett a főszerep.

Powered by iBunker.usPowered by iBunker.usPowered by iBunker.us
Powered by iBunker.us

Lelkesen szurkoltunk, a fiúk is jól játszottak. Újszilvás csapata győzött,mi lettünk a másodikok és az irsai evangélikus iskola csapata lett a  harmadik. Siettem haza, hogy a hideg ellenére ki tudjak motorozni kedvenc erdei utamra, a naplemente színeiben fotózni. Hoztam haza egy pár tucat fotót, amiből válogattam ide.


Powered by iBunker.usPowered by iBunker.us

Powered by iBunker.us

Powered by iBunker.usPowered by iBunker.us

Átmentem az "alagúton" friss irtást, s némi havat találtam. A nap már lement az ujjam "odafagyott" mire hazaértem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése