2012. február 18., szombat

Süti-Zsófi-Boni

Powered by iBunker.us

 Zsófit már betegen ismertem meg. Általában megtaláltak, ha segítségre volt szükség.
Torna, ez volt a varázsszó. Életünk során átesünk kisebb-nagyobb betegségeken.
Első lépésben orvoshoz fordulunk, ő felírja a gyógyszert és jobban leszünk. Ha súlyosabb a baj kórházba kerülünk, műtét és jobban leszünk.
Vannak gyógyíthatatlan betegségek, de ha kiderül az utolsó pillanatig remélünk.
 Boni, Zsófi kutyája volt, nagyon szerették egymás. Boninak kiskutyái születtek, nem sokkal később
 Boni elvesztette Zsófit, egy erős fiatal lányt,
 aki nagyon szerette a kutyáit, a lovakat, a zenét, a virágokat, Görögországot...
Ezután Süti elvesztette testvéreit, egyedül maradt a mamájával.
Teltek az évek, változott a történet.
 A két kutya együtt játszott, ugatott, marakodott, és aludt... Bonika elfáradt, megöregedett...eltemettük.
Süti mély bánatba esett, kitaláltuk elvisszük sétálni, hisz eddig a kapun belül élték életüket,
a környezetváltozás talán segít.
Már több alkalommal is szívesen jött velünk az utcán, ismerkedik a tágabb környezettel.
 Szereti felfedezni az útszéli szagokat, ismeretlen utakat, más kutyákat.
Egy drótszőrű vizsla kan és egy farkaskutya szukája, hosszú szempillákkal.
 Remélem mire kinyílnak a hóvirágok, Süti jobban lesz.


Powered by iBunker.us

Film ajánló

Akinek  felkeltettem az érdeklődését  az általam ajánlott filmekre, vasárnapi kikapcsolódásnak nagyon tartalmas szórakozás lehet: A másik Boleyn lány című gyönyörű kosztümös, kaland film.

http://www.port.hu/pls/me/media.print_media_popup?i_area_id=6&i_object_id=91110&i_topic_id=&i_is_picture=1&i_is_video=1&i_org_id=&i_media_id=156005

Példa értékű: Natalie Portman
"…különböztem a többi gyerektől.
Sokkal ambíciózusabb voltam és tudtam, hogy mit akarok elérni,
épp ezért nagyon keményen dolgoztam.
Nagyon komoly gyermek voltam."

Powered by iBunker.us

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése