2012. március 8., csütörtök

Pink






Veronika meg akar halni című Paulo Coelho könyvből készítettek azonos címmel filmet. Érdekesnek, elgondolkodtatónak találtam. Szerintem sok nő életében előfordulhat depressziós időszak. Le lehet legyőzni e nehezen felismerhető betegséget, sokféle módszer létezik, a film egy érdekes esetet mutat be. Kellemesen ér véget a szomorúan induló történet.

"Ha valakiről eldöntik, hogy depressziós vagy hasonló, gyógyszereket kap. Tudom rengetegen szedik és rendben vannak. Visszamegyek dolgozni és szedem az új antidepresszánsomat. A szüleimmel ebédelek és meggyőzöm őket, hogy újra a régi vagyok... aki semmi gondot nem jelent.
Egy nap valaki feleségül vesz. Elég kedves lesz és ez nagyon boldoggá fogja tenni a szüleimet.
 Az első évben egyfolytában szeretkezünk.
 A másodikban és harmadikban egyre kevesebbet és kevesebbet...
 De éppen mielőtt kellőképpen megutáljuk egymást teherbe esek. Gondját viselem a gyerekeknek, ragaszkodok az állásomhoz, fizetem a hiteleimet...
Egy darabig meglesz az egyensúly.
Aztán, nagyjából 10 év múlva lesz egy afférja, mivel én túl elfoglalt és fáradt vagyok... Rájövök. Megfenyegetem, hogy megölöm őt... a szeretőjét... Magamat.
 Túl leszünk rajta.
 Néhány évvel később, lesz neki még egy.
Ezúttal tudomást sem veszek róla, mert... nagy hűhót csapni úgy tűnik nem éri meg."
- ezek Veronika Deklava (Sarah Michelle Gellar) gondolatai,
 mielőtt egy napon munka után hazatér és kirakja szépen összes gyógyszerét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése