2012. április 15., vasárnap

Csoportkép és dalok

Balatonszárszó

Görög mesék 
Balatonszárszó
Nox - Szeretem
Balkan Fanatik - Sír a szemem 
Csík - Születésnapomra 
Balkán Fanatik - Repülj madár !
 Repülj madár repülj
Menaságra repülj
Édes galambomnak
Gyenge vállára ülj!

Repülj madár repülj
Menaságra repülj
Édes galambomnak
Gyenge vállára ülj!

Vidd el madár vidd el
Levelemet vidd el
Apámnak s anyámnak
Jegybéli mátkámnak.

Jussak eszede mikor a kezedbe...
Kenyér kerül, s tavasz fut a kertbe...
Jussak eszedbe mikor dideregve kúszik az ősz a falevelekben
Hervad a róza és nyílik a bánat
Tél hava lakja fehéren a házat
Jussak eszedbe és menekül a felhő
Fényt harap újra a szív és feljő
Kék szemeidben a nyár...

Repülj madár repülj
Menaságra repülj
Édes galambomnak
Gyenge vállára ülj!

Vidd el madár vidd el
(Éjjelem te vagy...)
Levelemet vidd el
(Nappalom te vagy...)
Apámnak s anyámnak
Jegybéli mátkámnak.
(Engem el ne haggy...)

Köpenyem szél vánkosom szikla
Otthonom a messzeség, de a szikra álmod tüzéhez én leszek az éjben
Lángszivem izzik a fekete sötétben...
Lángszivem izzik a fekete sötétben...

 Holdviola - Bánat utca

 Utca, utca, bánat utca
Bánatkővel van kirakva
Azt is tudom, hogy ki rakta,
Hogy én járjak sírva rajta

Nem járok én sírva rajta
Nem járok én sírva rajta
Járjon, aki rakosgatta
Járjon, aki rakosgatta

Bánat, bánat, de nehéz vagy
De rég, hogy a szívemen vagy
Szállj le bánat a szívemről
Keserűség a lelkemről

Utca, utca, bánat utca
Bánatkővel van kirakva
Azt is tudom, hogy ki rakta,
Hogy én járjak sírva rajta

Nem járok én sírva rajta
Nem járok én sírva rajta
Járjon, aki rakosgatta
Járjon, aki rakosgatta

Ref:
Ma rád talál a boldog nyár
Könnyű felhőn szállj hozzám
Bármi volt is, rég nem fáj
Ne is gondolj rá

Ma rád talál a boldogság
Tiszta felhőn szállj madár
Bármi volt is, már ne bánd
Ne is gondolj rá

(Utca, utca, bánat utca
Bánatkővel van kirakva
Nem járok én sírva rajta
Nem járok én sírva rajta)

Ref:
Ma rád talál a boldog nyár
Könnyű felhőn, szállj hozzám
Bármi volt is, rég nem fáj
Ne is gondolj rá

Rád talál a boldogság
Tiszta felhőn, szállj madár
Bármi volt is, már ne bánd
Ne is gondolj rá

Repülj tovább a felhőkön át
Végtelen utadon láss csodát
Csobogó patakok oltalmán
Pihenj, ha valaki bánt

Ne is gondolj rá

(Rád talál a boldog nyár
Könnyű felhőn szállj hozzám
Bármi volt is, rég nem fáj)

Ne is gondolj rá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése