2012. június 20., szerda

" Ott alvás"


"Aki éjjel legény, az nappal ne legyen lepény!"


A csokis keksz és a hangyák...
A tápláléklánc folytatódott a pókkal.
 Azután megjelentek a békák és mindenki menekült a sátorból.


Bercike, 4 hetes.
A házi rozsdafarkú fészeklakó fiókáit eteti.


Felirat hozzáadása

A tűz nem aludt ki.
Ébredés.

 Az erdő fohásza
Vándor, ki elhaladsz mellettem
hallgasd a kérésem.
Én vagyok tűzhelyed melege
Hideg téli éjszakákon,
Én vagyok tornácod barátságos fedele,
melynek árnyékába menekülsz a tűző nap
elől, és gyümölcsöm oltja szomjadat.
Én vagyok a gerenda, mely házadat tartja
Én vagyok asztalod lapja,
Én vagyok az ágy, amelyben fekszel,
A deszka, amelyből csónakodat építed.
Én vagyok a házad ajtaja, bölcsőd fája,
koporsód fedele.
Vándor, ki elhaladsz mellettem,
ne emelj rám kezet!
Ne bánts!
(Ismeretlen szerző)

Zsurlót is találtunk a pókhálós réten.
Határvonal.

A fácántelep.
Ez úton is megköszönöm a szülők és Baki István Úr segítségét, támogatását.

Kedves Erdőlakók!
Elnézést kérünk a csendháborításért.


összes fotó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése