2012. december 8., szombat

Régóta érdekel


Ákos: Tengermoraj


 Miért történnek velünk úgy a dolgok, ahogy történnek, 
 miért választunk úgy, ahogy választunk, 
és hogy körülményeink áldozatai,
 vagy sorsunk alakítói vagyunk-e. 


Ma már tudom, 
ha felelősséget vállalunk magunkért, 
az életünkért, 
akkor alakítóivá válunk.


 Mindig tanulok, új módszereket keresek,
 hogy minél gazdagabb eszköztárral segíthessek azoknak, 
akikben megszületett a változásra való igény.


  Akik nem mások hibáztatására szeretnék pazarolni az energiájukat,
 hanem saját kezükbe akarják venni sorsuk irányítását,
 de még nem tudják, pontosan hogyan tegyék.

 
Az ember gyakran azonosítja magát a foglalkozásával.
 Gyakran azt hisszük, hogy az identitásunk
 a foglalkozásunk, 
a munkánk,
 a családi állapotunk, 
az anyagi helyzetünk. 


 Pedig a lényeg az, ki vagyok én, az ember?


Az vagyok 
amik bennem vannak,
amiket megszereztem,
amiket kifejlesztettem. 


 Mindig lesznek új dolgok, amik felkeltik az érdeklődésemet, 
és többet szeretnék majd megtudni róluk.


Sok ötletem, tervem, célom van, és mindezekre mint lehetőségekre nézek.
Kíváncsian szemlélem, mit és hogyan valósítok meg ezekből. Egyszerre vagyok megfigyelő és megfigyelt. Amikor nincs bennünk a mindenáron való akarás, csak a tiszta szándék, olyan váratlan, esetenként csodás dolgok történnek velünk, amelyek sokkal érdekesebbek,
kalandosabbak, mint amit előre el tudnánk képzelni.
  forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése