2013. február 12., kedd

Kézzelfoghatatlan


Nem idegesítettem fel magam, hagytam menjenek a dolgok a maguk útján. Kicsit eltávolodtam a sok feleslegesnek tűnő okoskodástól. Ez most jobb volt, mint amikor teljes átéléssel küzdök valami ellen, valamiért, ami nem is létezik. Akkor belezuhanok az értelmetlenség vermébe. Most valami változik, zavar van a rendszerben, nehéz a jó utat kijelölni. De mégis a legfontosabb irányelv a megértés és a segítés.
Szél fúj enni kell, szürkül, a fák közül egy őzbak és egy suta előrejön, hogy a hó alól kikaparjon némi friss növényi részt. Az őzek ritka látványa munkából hazafelé, mindig felüdít és emlékeztet a természet rendjére. Óvatosak, de hagynak közeledni, felváltva figyelnek. Nem illik őket zavarnom, de rövid ideig tudom őket megfigyelni csak, mert már el is tűnnek a sűrűben. Szépek, kecsesek és viselik a természet erejét. Boldog találkozás nekem, ha kicsit része lehetek ennek a kézzelfoghatatlan működésnek.




Búcsú a királynétól című könyvből készült
Búcsú a királynémtól 
Les adieux à la reine (2012) címmel



egy Versailles-ban forgatott, szépen fotózott, kosztümös film.

Marie Antoinette királyné nagyon sokat költött
 gyönyörű ruhákra, különleges könyvében gyűjtötte
 a legszebb textil és hímzés mintákat.
Nagyon szeretem a rózsa motívumokat, hasonlóan Michal Negrinhez.
Ő létrehozott egy különleges világot egyeditásmódjával, ami nagyon tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése