2013. szeptember 18., szerda

Fogalmazás

 

"Hogy miért ezeket választottam? Egyáltalán mit választottam?? Mondhatni, hogy csak szobor ami balettos pozícióban van, de nem... Valakinek ezt jelenti, de nekem nem! Nekem a tánc egy életérzés, ezzel fejezem ki, ki is vagyok valójában. Talán ezért fogott meg engem ez a 2 alkotás, de így belegondolva, aki csinálhatta az is valami ilyesmit érezhetett, de lehet, hogy tévedek. Abban viszont biztos vagyok, hogy valami megihlette, csak úgy nem jut eszébe az embernek ilyen. Ez is olyan mint egy koreográfia, sok idő míg elkészül, de a végén csodálatos dolgot hozunk össze!"  Joó Regina 8.b.

Hullámok.

"Hullámzó tenger....fájdalom, düh, szomorúság, ez jutott először eszembe amikor megláttam. Aztán mikor jobban belegondoltam az a szó is eszembe jutott, hogy siker. Hogy miért.? Most gondoljunk bele, mikor sikerül az embernek az amire mindig is vágyott, azaz öröm amit akkor érzett. Jelenthette ezt is...de lehet nem mutat semmit, csak tengert...de...NEM..!!! MEGVAN..!! A víz én vagyok, a szikla pedig az akadály a felnőtté váláshoz, a sikereim elérésében...bármiben! Ahhoz, hogy valóra váltsuk álmainkat ezeket ki kell kerülni. A tenger ezek szerint nem adta fel, ő mindig újra próbálkozik a szél segítségével. Tehát nekünk sem szabad feladni!! Mindig lesz kis segít majd nekünk, még ha nem is számítunk rá! Ezt jelenthette...."
Joó Regina 8.b.
  
 

A kék hercegnő
"A katonák őrzik a hercegnőt. Mikor megláttam a hercegnőt és a katonákat megtetszett a ruházatuk. Azért tetszett meg, mert szép. Azért is választottam ezt a szobrot, mert nem egy festmény. Több időbe telik elkészíteni mint egy festményt. A hercegnő ruháján kagylók vannak. Azért is ezt a szobrot választottam, mert a kedvenc színem a kék. A hercegnő kezében jogar van. A katonákéban meg kard. Ezért választottam ezt a szobrot."
Szélesi Vivien 8.b.
                                         

A puszta
"A kép közepén van egy kis fa. A szélén nagyobb fák állnak. Azért választottam ezt a képet, mert tetszenek a színek. Szép az ég. Azért puszta lett a neve, mert nincsenek a képen emberek. Tetszenek a fák. Tetszik az, hogy lehet látni, hogy a fű nem csak egy színű. Az ég be van borulva. Az egyik fán alig vannak levelek. Ezért választottam ezt a képet." Szélesi Vivien 8.b.
             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése